Knoppdamp

Nu har jag varit ute hos hästarna och myst med dom i en timme :)
gick runt med Tiffany och vanessa inne i det stora stallet så dom fick sträcka på sig !

Sen när jag gick in hos knoppen och phu så stog jag i knoppens box och skulle ge han sin mat när han fick ett typ dampryck så han halka av något slag ;o   han trilla inte iaf!
Han lyckades också att slå gnisor med skorna i golvet så det lukta raket i hela stallet ;s

han blev väl rädd för något skulle jag tro men sen när han hade fåt sin mat och lungnat ner sig lite så kännde jag igenom + rykta han lite :)

Vill bara ut och rida nu!
varken jag eller hästarna mår inte bra över att stå still :/




älskar dig knoppen ! 
älskar dig för mycket (L)


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0