flitiga bloggläsare!

Hade liksom 0 statistik när jag började loggade in här efter bloggpausen men nu är statistiken uppe på topp igen men där finns ju alltid plats till fler ;) fast många läsare är ju inte allt ^^

Nu ska jag klä på mig för jag,mamma & pappa ska sticka och hämta hö!
sen ska jag ju såklart rida Knoppen och Vanessa :D

btw så gick båda pållarna suuuuper bra igår (Y) båda två va lika pigga och framåt!
My provade också att skritta knoppen lite :) gick jättebra och det blev även några travsteg ;)



ikväll så hänger kameran ut i stallet så kan få se mig och mina pållars utvekling!
och speciellt vanessas ;o kan knappast tro att hon har varit svåriden innan..!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0