miss you baby!

börjar detta inlägget med :
idag är det den 6 maj..  vilket betyder att det är 9 månader sen min lilla ängel dog!

Catier, mitt hjärta kommer alltid att slå för dig! ♥
Min egna lilla ponny,
älskar dig över allt annat ♥




Idag så vaknade jag vid 12 :) skööönt!
gick ner och åt lite  sen tog jag ett ryck och började städa rummet.
när alla kläder va borta från alla möbler och glolvet så började jag flytta om lite :D
jobbigt med blev skitnöjd. nu har jag tyvärr ingen bild på rummet innan jag städade men ni kan iaf få se det städat och omflyttat :D









inte det finaste rummet som finns men what ever x)
det kommer även att ändras rätt mycket till sommaren när jag ska ha ny säng osv..

men nu ska jag ut och rida :D ses sen ;*

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0