HR och personalfrågor

En sak som alltid har intresserat mig är HR och personalfrågor. En bekant tog sin examen på Lunds universitet inom HR och personalfrågor och det är nog inte förres då jag insåg hur viktigt det är. Nu när man är ute i arbetslivet och inte riktigt har koll på sina rättigheter och alla regler det finns. Det har varit toppen för mig att ha en bekant som kan så mycket om det för hon har kunnat hjälpa mig mycket vad det gäller CV och tips när man ska på intervjuer osv. Men om man inte har den turen som jag har och har någon bekant med dem kunskaperna så kan man behöva hjälp på annat håll. 

 

www.intenco.se kan hjälpa dig med allt ifrån HR-konsult, chefs- och ledarutveckling, HR-support online, interim HR och rekrytering och urvalsstöd. Detta är saker som är riktigt viktiga och om man inte kan det fullt ut själv tycker jag att man ska ta hjälp av den expertis som finns. Det kan vara så att du har ett eget företag och vill få hjälp med att anställa ny personal? Eller bara support kring ämnet? Gå gärna in på hemsidan och ta en titt på vad dem erbjuder.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0