Rubriken är inte tillänglig för tillfället, försök igen senare!

Tjenare crazies . blogg. se !  saknat mig ?

Inatt sov sanne hos mig och det blir även att hon sover här inatt igen :)   everybody say WEEHOO!
vi har verkligen gjort ingenting idag xD  det är ju även fettisdagen så att slappa stog på listan ;) haha !
emmm.... nu är det ju kväll så vi väntar på att BB ska börja :D

Både jag och sanne fatta verkligen INTE vad hannah W i bb höll på med igår seriöst ;o   hon gör ju bara bort sig 24/7 . haha men det är ändå hon som gör så man skrattar litta då och då x)

aja nu ska vi nog kränga kanelbulle och fortsätta att ha det bra ;D



haha, ha det <3




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0