Hejsan alla ni

hoppas ni har det bra! ingen skola för mig idag så har varit ensam hemma.Det ända jag har gjort är att sitta vid datan,tv:n & smsa. Man kan ju inte göra något annat...
Vill verkligen rida i det fina vädret men det är ju is ÖVERALLT ! fuck...
Men ska snart ut och fixa hos dom :)



BTW: Jag och Sanne ska fixa lite på vår blogg!
tänkte ha en frågestund och ha en dagens utmaning!
så ni får gärna fråga på och komma på utmaningar.

Vi ska även göra om hela bloggen! Vi har frågat vissa om dom vill fixa header som kommer vi lägga upp alla på bloggen och sen får ni rösta vilken ni tycker vi ska ha :)
Vill DU fixa en header och få chansen att vinna så vi andvänder just DIN så släng ihop en bild och skicka den till Sanne Seeger på facebook!

http://bighorses.devote.se/


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: lisa♥

sv; alltid lika gullig! <3

2012-02-01 @ 21:41:49
URL: http://lisaanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0