en helt SKITBRA dag!

hej!
humöret på topp?  JA!!!

idag va det det lungnaste dagen på hela veckan i skolan !  Gaah älskar torsdagar  :D

ja, skolan va bra somsagt men sen när jag kom hem gick jag direkt ut och mata+tog ut häsarna :)
efter det så gick jag in och åt lite och kolla tv :)

kollade ut och såg solen och tänkte " måste rida knoppen"!
så jag byta om snabbt och skritta knoppen en riktig powerwalk runda :D
shit viklen framåtbjudning han hade !  fick knappt stopp på honom sen ;)  blev även att jag trava honom några steg i låg form så han mjuka upp sig lite.

NU JÄVLAR SKA KNOPPIS BYGGA MUSKLER!!!!

ska slua dampa nu och sätta min ner med familjen och äta god mat !  mitt förslag på middagen ikväll ;D

 
ha det bra ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0