HELA MIN UNDERBARA HELG

fredag: först skola och slutade kl halv 3!  va hemma en snabbis och sen kl 4 tog jag och Sanna tåget till lund :) åt lite på donken sen va vi och kollade på War horse :D

tog tåget hem till Sanna efter bion och sen fixade vi oss  och stack på en liten fest! va där inte så länge x)
sov även hos sanna :D

lördag: Vaknade då hemma hos Sanna och följde med henne på tävling i torns.
Bill vann båda klasserna :D  han e bääst!!!
när vi kom hem till sanna igen så åt vi och vilade bara tills jag blev hämtad vid 6 på kvällen!
byta om lite i bilen för vi åkte direkt till röstånga på kalas :)   va hemma från kalaset vid 10 halv 11 ungefär ;p

Söndag (idag): vaknade vid 10 och åt lite frukost och sen gick jag direkt ut och red Knoppen en sväng :D
har vart inne nu ett tag och ätit lite igen x)

snart kommer mamma hem och då ska jag nog gå en runda med vanessa också :D



hörs senare :D

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0