display

Jag jobbar inte personligen inom event och mötesindustrin men jag möter på en massa olika displayer varje dag ändå, Det gör man ju överallt. Om man äger ett företag, ska anordna ett event, marknadsföra eller vad som helst egentligen behöver man displayer som förknippas med ditt företag. Om du har ett företag inom media tillexempel. Så behöver du ett tidningsställ för att förvara alla tidningar eller vad det nu kan vara. Det finns en rad olika områden man kan få hjälp med ”standups” vill du kanske ha dig själv som en helfigur i naturlig storlek ståendes på företaget? Mindre displayer som kan stå framme vid kassan för att göra reklam? Eller kanske ett golvställ som man kan använda för att marknadsföra en ny kampanj eller något liknande.

Låter detta intressant för dig och ditt företag? Då tycker jag att du ska kolla in påhttp://seriflex.se/ och läsa dig till allt du kan behöva veta. Deras mål är att förvandla din kreativa idé till en färdig display. Dem försöker jobba så enkelt, smart och kostnadseffektivt sätt som möjligt. Dem kommer som sagt lyssna på vad du vill ha hjälp med och göra allt i sin makt för att göra dig nöjd. Gå in på hemsidan och läs och om du har några fler frågor kan du alltid skicka iväg ett mejl till dem.  

 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0