mögelsanering

Jag har aldrig personligen bott eller levt i ett boende där det har varit mögel. Men jag hade en gammal vän till mig som hade. Jag kommer ihåg att man kände av fukten och lukten direkt när man satte foten innanför dörren! Det värsta var nog hur lukten satte sig i kläderna. Man känner sig trött, irriterad och får huvudvärk. Det var dem problemen jag stötte på när man hade sovit en natt i ett hus med mögel och fukt. Och det är verkligen ingen miljö man vill vistas i! Speciellt inte för småbarn. 

Har du själv problem med mögel och fukt eller som jag känner någon som har? Då tycker jag att du ska gå in på hemsidan aht-sweden.se och kontakta dem. AHT erbjuder utredning av beträffande fukt, lukt och mögel. Även sanering och förebyggande åtgärder om du har problem med fukt i ditt boende. Om du misstänker att ni har fukt tycker jag att ni ska kontakta dem direkt för att få problemet utträtt av experter. För om man lever i en sådan miljö kan man utsättas för betydande hälsorisker. Som sagt.. minsta lilla tecken på fukt tycker jag att du ska kontakta experterna på AHT.

 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0