Hundmat

När man har hund så måste man tänka på mycket, väldigt mycket! Jag har själv en söt liten chihuahua som är rätt så känslig i magen. Han kan gå från ”bra” till ”dåligt” bajs rätt fort beroende på vad och hur mycket han ätit, och detta är jag trött på. Är riktigt trött på att får ”skrapa” upp bajs med hundbajspåsen varje gång han är dålig i magen. Hörde runt med lite folk och alla tyckte att jag skulle byta foder, vilket jag ska göra. Fick höra om ett foder som heter Wonderboo som verkar riktigt bra när jag läst om det. Detta är en riktig fin hundmat som alla hundar förtjänar att få som finns i anpassade portioner. Wonderboo har även en webshop där man gå in och titta på deras sortiment. Dem erbjuder även hemleverans vilket är jätte bra för vet inte om detta foder finns i alla butiker tyvärr. Men då är det ju superbra att man bara kan sitta framför datorn och klicka hem lite bra foder till hunden smidigt och enkelt. Jag rekommenderar er att prova detta foder fall era hundar har känslig mage som min. så in och besök http://wonderboo.com/ och klicka hem bra foder till hunden du också. 

 
 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0