my thursday

Hej bloggen!

ingen skola för mig idag.!  så det blev att jag sov till halv 1, gick upp och åt lite sen mådde jag bättre !
Vid 2 ungefär så gick jag och mamma ut till hästarna men jag är inne nu igen ^^

Knppen får vila från ridningen idag fast jag mår bättre för nu är den äckliga snön tillbaka :(
Inte det bästa som finns när knoppen har skor..

aja, keep it up!



ikväll ska jag på cansergala i hbg med hela familjen!
kommer mer om det senare :) 



"Cancer är en av de dödligaste sjukdomarna i Sverige och västvärlden. Varje år diagnosers ca 45 000 nya fall av cancer, 45 000 människor vars liv kommer drastiskt förändras, 45 000 människor som behöver just ditt stöd!

 

Därför ska du komma på vår välgörenhetsshow för Ung ...cancer!
Du kommer få en helkväll med dans, föreläsning, sång, konstutställning med tavlor endast målade för tillfället, egen designade kläder i form av en modevisning, håruppsättningar och mycket mer!

 

Bara genom att dyka upp har du gett en hjälpande hand. "

Välgörenhetsshow


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0