Om alla kunde gå sin egen väg, skulle man slippa att bli förföljd.

Kom hem från skolan lite över 3 !   Sen när jag kom hem va det bara till att byta om och ut till hästarna :) Gud, verkligen älskar att ha hästarna här hemma och slippa att ha dom inhyrda !

 det kan va lite jobbigt ändå att bo så långt ifrån alla vänner och så men aldrig att jag flyttar så länge hästarna finns kvar! Bor häldre såhär med hästarna hemma än att bo i "centrum" x) hehe :p

 Älskar speciellt på sommaren när man han dra på sig vilka skor somhälst och ut i hagen och mysa med dom :) Men även på vintern när man ser alla hästarna i hagen innifrån så man ser så dom inte halkat eller så ;)

 stog säkert i en halvtimme ute hos dom i hagen idag och bara myste oh pussa på dom, Vanessa har blivit ett riktigt litet gosmonster  :*
Nu sk jag iallafall äta och sen ska jag plugga till engelska provet som vi ska ha imorgon -.-

 

Ha det bra:D


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0