En blogg

hmmm... hur ska en blogg vara?  Skiter igentligen jag i men en sak är säker! Det är spontana,knäppa och dumma saker som får folk att skratta och tycka "haha denna bloggen måste jag följa". Får man folket att skratta, får man en bra blogg! Har jag rätt eller? eller vad är det igentligen som ni vill läsa ? Min blogg är och kommer vara rätt så spontan! Haha, cheka bloggnamnet.Crazies!                                                                                                                                                                         Kolla på denna tjejen t.ex.! Hon är härlig, rolig & spontan. Hon får mig och nästan hela världens befolkning att skratta. Varje dag i skolan hör man någon som sitter och skrattar åt hennes videos eller någon som sitter och härmar henne ^^  http://www.youtube.com/watch?v=gj0Om1vOSYw&feature=related .                                                                                                                                                                                                                                               En sak till är säker!                                                                                                                                                                                                                                                               I'm crazy, and I like it! /Therese

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0