Hoppas ni gör min fina vän glad...

och röstar på hennes bild! Alltså det jag skrev om igår.

På bilden är det en C-ponny som heter Bill.
Han är en ponny som har allt kan kan önska sig.
En riktigt mysig och snäll ponny men en stor motor sig! Då han älskar att hoppa :)

Jag själv har tävlat Bill 3st pay and jump och gjorde även min första riktiga tävling med denna översnygga ponny! Han har även bott hemma hos mig i ca en vecka :D

Sanna Jönsson min fina vän som är ägare till Bill har nu haft honom i 5 år! Dom har kommit riktigt långt!
Ska fråga Sanna om hon vill gästblogga här så ni får veta hela fina historien om

SANNA & BILL (L)




Världens finaste ekipage!

/Therese


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0