MÅNDAG

Trodde att jag inte skulle palla någonting idag! Inget alls.
Men jodå jag slet mig upp från sängen och stack till skolan.
längsta dagen idag med-.-

Tur man har fina vänner som gör en pigg och glad :D
Blev en helt random skoldag med crazy frisyrer och allt va det va ^^


Blev denna sexiga bilden i solen x)
Man kan ha kul med snö!


Efter skolan stack jag och Sanne hem till henne och har varit där till nu :) trevlet!
Jag blev till och med stallfri idag men träffa hästarna nu när dom skulle nattas iaf :)

Just nu sitter jag i min säng, dricker varmt blåbärste och äter kakor ;)
Får även plugga lite till provet imorgon -.-


Ha det bra sålänge!
puss Tessan

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0